ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

01 березня 2021

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 № 691 „Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини” (зі змінами та доповненнями) запроваджено комплексну послугу „ Е - Малятко”, що складається з таких послуг:

державна реєстрація народження та визначення походження дитини;

реєстрація місця проживання;

призначення допомоги при народженні дитини;

призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;

внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у          центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;

реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;

видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;

визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;

внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому;

надання одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” за місцем проживання або перебування її отримувача;

 надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка”.

Скористатися зазначеною послугою можливо за посиланням: https://my.diia.gov.ua/

Разом з тим, електронний сервіс „Призначення допомоги при народженні дитини” за посиланням https://e-services.msp.gov.ua/ з 01.03.2021 припиняє свою роботу на прийом документів.

 

Також нагадуємо, що сьогодні оформити допомоги та субсидію можна через мережу Інтернет.

Для прикладу, наводимо покроковий алгоритм для оформлення субсидії:

 

1. Зайдіть на сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua/ ) у рубрику «Е-Сервіси»

 У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії»

 Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/ ), де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, Заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу

Крок 1

(мал. 1)

  У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).

Крок 2

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід  до заповнення електронних форм:

- Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),

- Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії 

(мал.2)

(мал. 3)

 Крок 3

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити  та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.

Результат

В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

 

1)   вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111.

Про всяк випадок збережіть його.

2)   Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.

3)   У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

4)   Найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.

5)   До цього листа також додані копії поданих вами документів.

 

 ВСЗН Носівської міської ради

Призначення житлових субсидій

Призначення житлової субсидії

Призначеня житлових субсидій — опис послуги

Право на отримання субсидії має кожна українська родина або окрема особа, чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг перевищують в середньому 15% щомісячного сукупного доходу.

Подати заяву та декларацію

Спосіб електронної ідентифікації: Електронна пошта (попереднє подання документів), електронний цифровий підпис або Bank ID (онлайн-призначення допомоги)

Як отримати послугу

Заповнити документи ( заяву та декларацію про доходи і витрати) в електронному вигляді через веб-сайт Міністерства соціальної політики України.

Строки надання послуги призначення житлових субсидій

Комунальна субсидія надається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців і  розраховується:

  • на неопалювальний сезон — з 1 травня по 30 вересня
  • на опалювальний сезон — з 1 жовтня по 30 квітня

Відповідальний орган, що призначає житлові субсидії

Міністерство соціальної політики України, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів:339