15 червня 2021
ОГОЛОШЕННЯ
Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Носівської міської ради Чернігівської області відповідно до наказу № 80-К від 14.06.2021 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
директора Носівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Носівської міської ради Чернігівської області
Адреса закладу освіти: м. Носівка вул. Привітна,1а
Вимоги до кандидата: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі:
заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
копія паспорта громадянина України;
копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
довідка про відсутність судимості;
довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Строк подачі документів: з 15 червня до 04 липня 2021 року включно. Документи подаються особисто (або уповноваженою, згідно з довіреністю, особою) за адресою: м.Носівка, вул. Центральна,20 відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Носівської міської ради.
Етапи проведення конкурсу:
прийняття рішення про проведення конкурсу;
оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
прийом документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
формування та затвердження складу конкурсної комісії;
перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;
проведення конкурсного відбору;
визначення переможця конкурсу;
оприлюднення результатів конкурсу.
Умови оплати праці:
Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно з контрактом, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 « Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», наказів Міністерства освіти і науки України № 557 від 26.09.2005 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» та № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).
Провести конкурсний відбір за адресою: м. Носівка вул. Центральна,20, зал засідань Носівської міської ради шляхом:
перевірки на знання законодавства (письмове тестування) у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»;
перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання на зразок вирішення конкретно представлених конфліктних ситуацій, що виникають між учасниками освітнього процесу;
публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти (не більше 7 хвилин), а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.
Орієнтовна дата проведення конкурсу 12 липня 2021 року
Додаткову інформацію про проведення конкурсу можна отримати: інспектор з кадрів відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Носівської міської ради Ковальчук Лариса Миколаївна, т. 21276, [email protected].