12 вересня 2016

До ваших послуг - електронні сервіси фіскальної служби

Кількість електронних сервісів, запроваджених ДФС України та розміщених на офіційному веб-порталі ДФС sfs.gov.ua, постійно збільшується, наразі їх налічується близько 40. Зазначене дозволяє платникам отримувати послуги в електронному вигляді, заощаджує їх час, скорочує до мінімуму контакти з органами ДФС.

Не відвідуючи податкову інспекцію, платник податків стає на облік в податковій інспекції протягом одного дня після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Завдяки електронному сервісу з укладання Договору про визнання електронних документів, платник подає звітність до податкової інспекції в електронному вигляді, реєструє податкові та акцизні накладні у Єдиному реєстрі податкових або акцизних накладних.

Не витрачаючи часу на відвідування податкової інспекції, юридична або фізична особа-підприємець завдяки електронним сервісам має змогу зареєструватись платником ПДВ, анулювати таку реєстрацію, отримати витяг з реєстру платників ПДВ, зареєструватись платником єдиного податку, отримати довідку про відсутність заборгованості, а також низку різноманітних витягів із систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального.

Завдяки електронному сервісу «Дані про взяття на облік платників податків» платник може перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо перебування їх на обліку в органах ДФС, із «Реєстру страхувальників» - отримати дані про взяття на облік платника єдиного внеску.

Електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» дозволяє громадянам здійснити перевірку потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету (отримати інформацію щодо наявності/відсутності податкового боргу у юридичної або фізичної особи-підприємця в цілому по Україні).
Через електронні сервіси «Дані Реєстру платників ПДВ» та «Анулювання реєстрації платника ПДВ» можливо перевірити бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником ПДВ або анулювання реєстрації платника ПДВ.

Сервіс «Реєстр платників єдиного податку» дозволяє перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником єдиного податку.

Через сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлену версію) платники мають змогу не тільки отримати інформацію із реєстрів, бланки звітності, контактні дані та адреси центрів обслуговування, а й листуватись із органом ДФС в електронному вигляді. Оновлений сервіс надає можливість платнику працювати у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення.

Отримати інформаційно-довідкові послуги та консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного соціального внеску можливо за телефонами, з використанням електронної пошти, факсу, голосового автовідповідача (0 800 501 007 або 044 454 16 13, електронна адреса [email protected]) Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс дозволяє платнику отримати відповіді з Бази знань щодо застосування норм податкового, митного законодавства або з питань адміністрування єдиного внеску, а також ознайомитись з нормативними документами (http://zir. sfs.gov.ua).

Для платників функціонує сервіс «Пульс» для цілодобових повідомлень про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС за електронною адресою http://sfs.gov.ua/others/puls або за телефоном (044) 284 00 07.

І це не весь перелік електронних сервісів для платників податків, робота над їх удосконаленням та впровадженням триває. Водночас, на сьогодні усі впроваджені електронні сервіси дозволяють платнику вести бізнес у межах правового поля, не відвідуючи податкові інспекції.

Електронний сервіс ДФСУ допоможе перевірити реєстрацію РРО

На офіційному порталі ДФСУ діє електронний сервіс, за допомогою якого громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати інформацію, чи зареєстрований конкретний РРО в органах ДФС

Перевірити, чи зареєстрований в органах ДФС касовий апарат, можна за отриманим фіскальним чеком з цього РРО.

Суб’єкт господарювання може отримати дані щодо:
• фіскальних номерів РРО,
• найменування суб’єкта господарювання (прізвища, імені, по батькові),
• дату реєстрації,
• номер останньої книги обліку розрахункових операцій (КОРО), зареєстрованої на такий РРО та дати її реєстрації тощо.

Слід знати, користувач сервісу також може отримати інформацію щодо фіскальних номерів РРО та КОРО, реєстрацію яких скасовано за заявою суб’єкта господарювання або з ініціативи органів ДФС.

Кожен бажаючий може скористатися електронним сервісом на офіційному порталі ДФС (www.sfs.gov.ua) у розділі «Інформація з реєстрів» у рубриках:
• «Інформація про РРО»,
• «Інформація про книги ОРО».

А громадян, з метою упередження правопорушень та забезпечення повноти наповнення бюджетів усіх рівнів, просимо звертати увагу на факти невидачі чеків. Вимагайте від продавців їх пробиття через належним чином зареєстрований касовий апарат.

Надходження до бюджетів у серпні зросли

У Ніжинській ОДПІ Головного управління ДФС у Чернігівській області повідомили, що надходження податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів в серпні зросли в порівнянні аналогічним періодом минулого року майже на третину або на 31,4 млн гривень.

До загального фонду державного бюджету надійшло 30,5 млн. гривень, cума сплачених податків на 10 млн.гривень перевищує минулорічні показники. Більша частина цих коштів сформована від сплати податку на доходи фізичних осіб (32,3 відс.), податку на додану вартість (29 відс. загальної суми), податку на прибуток (11,8 відс.).

До місцевих бюджетів протягом серпня перераховано 63,3 млн. гривень. Це на 21 млн.грн. перевищує надходження серпня минулого року. Майже половину сплачених коштів забезпечено за рахунок податку на доходи фізичних осіб (44,4 відс. загальної суми надходжень), ще третина – за рахунок податків на майно (29,6 відс.). Менш значна питома вага єдиного податку на підприємницьку діяльність та акцизного податку від реалізації алкогольних напоїв, тютюнових виробів, палива – 12,4 відс. та 7,6 відс. надходжень відповідно.

Єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування по за серпень місяць сплачено платниками Ніжинського , Носівського, Козелецького, Бобровицького та Борзнянського районів майже 33 млн. гривень.

Фахівці Ніжинської ОДПІ сподіваються на позитивну тенденцію щодо забезпечення платниками приросту надходжень до бюджетів усіх рівнів до кінця фінансового року, а місцеві громади отримають кошти, передбачені кошторисами на поточний рік.

Ніжинська ОДПІ

Переглядів:223