20 березня 2013

«Пульс»

Щойно запрацювало нове відомство, а вже ведеться системна робота щодо створення позитивного іміджу та ступеню довіри громадян до Міністерства доходів і зборів України та його регіональних управлінь.

Для цього Міністерство створює сприятливі умови для провадження підприємницької та зовнішньоекономічної діяльності, усуває складнощі у спілкуванні із податковою та митною службами.

Міністр Олександр Клименко запровадив конкретні та дієві заходи для подолання корупційних явищ у податковій та митній службах.
Сервіс "Пульс податкової", який було створено минулого року з метою запобігання проявам корупції в податкових органах, віднині переорієнтовано.
Віднині ефективний сервіс «Пульс» доступний всім клієнтам митниці.

Лінія Міндоходів працює за принципом call-back – податківці та митники не тільки приймають звернення, але й повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.

„Пульс” Міністерства доходів і зборів України попереджує труднощі в спілкуванні, некоректне ставлення, перевищення повноважень та неякісне обслуговування.

Нагадуємо номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс" Міністерства доходів і зборів України для клієнтів податкової та митниці: (044) 284- 00-07.

Переглядів:820