02 липня 2015

Протягом січня - травня 2015 року на Чернігівщині надано понад 359 тис. адміністративних послуг та сервісів, в т.ч. 251 тис. Центрами обслуговування платників

В області обслуговування платників здійснюється в 17 Центрах, які надають комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг.

Із загальної кількості наданих адміністративних послуг – 90,6 відсотки (29,1 тис.) здійснено через Центри обслуговування платників. Найбільш затребуваною була послуга видачі картки платника податків. Нею скористалися понад 15,5 тис. осіб. На другому місці реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 5,4 тис. послуг.

Також значну кількість було надано послуг: реєстрація розрахункових книжок – 2,1 тис., надання витягу з реєстру платника єдиного податку – 1,9 тис., реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 1,3 тис., видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами фіскальної служби – 1,4 тис., реєстрація платника єдиного податку – 0,8 тис., видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями - 0,9 тис., видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами - 0,8 тис.

Проблеми платників податків допоможе вирішити сервіс «Пульс»

Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» – це пряма телефонна лінія, яка працює в режимі call-back, адже працівники відомства не лише приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про вжиті заходи. Більше того, дев’ять з десяти питань, що надходять на номер сервісу, вирішуються протягом однієї доби.

За січень-травень 2015 року на сервіс «Пульс» надійшло 10 інформаційних карток-звернень від платників податків Чернігівської області, які висловили своє бачення роботи органів відомства на Чернігівщині.

В більшості звернень порушувались питання щодо перевірки суб’єктів господарювання – порушників податкового законодавства, подання звітності та реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі, функціонування системи електронного адміністрування ПДВ.

Усі звернення на «Пульс» співробітниками Головного управління ДФС у Чернігівській області розглянуті оперативно і без порушення встановлених термінів.

Нагадаємо, що поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

На Чернігівщині виявлено 17 фактів переміщення через кордон наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів

Як повідомили у Чернігівській митниці ДФС протягом січня-травня у зоні діяльності митниці виявлено та зафіксовано 17 фактів незаконного переміщення речовин, що можуть бути віднесені до наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів чи прекурсорів. Також є факти виявлення фальсифікованих лікарських засобів (по деяких справах ще тривають відповідні хімічні експертизи).

Співробітниками митниці до правоохоронних органів направлено 11 повідомлень про протиправні діяння, що містять ознаки злочину, передбаченого ст.305 Кримінального кодексу України. Вилучено понад 800 г марихуани, 56 кг речовини схожої на гашиш, 225 г речовини схожої на героїн, 825 г метамфетаміну, 280 г метадону. В усіх випадках приналежність речовин до наркотичних засобів підтвердила попередня експертиза. Матеріали передані до правоохоронних органів.

Не припиняються спроби переміщення через кордон наркотичних та психотропних лікарських засобів. За 6 фактами складені протоколи про порушення митних правил, за якими вилучено наркотичний засіб «трамадол» та психотропний - «феназепам».

На Чернігівщині кількість перевірок бізнесу зменшилась майже на 20 відсотків

За п'ять місяців цього року фахівцями управління податкового та митного аудиту Головного управління ДФС у Чернігівській області проведено 393 планові та позапланові перевірки, що на 95 перевірок менше, ніж за аналогічний період минулого року.

За результатами перевірок донараховано сплатити до бюджету 60,3 млн. грн., з яких - 27,1 млн.грн. погашено в результаті застосування податкового компромісу, 21,3 млн.грн. узгоджено платниками податків.

За підсумками 5-ти місяців до бюджету вже сплачено 13,6 млн. грн. Контролюючи діяльність збиткових підприємств у 2015 році зменшено збитки на 1,2 млн. грн. Крім того, зменшено від'ємне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та податкового кредиту з ПДВ на 2,1 млн.грн.

Зверненням громадян – належна увага

Особливе місце у системі засобів захисту прав та свобод громадян посідає реалізація їх права на звернення. Громадяни мають можливість відстоювати свої законні інтереси, а у разі порушення – відновлювати їх.

Впродовж січня - травня 2015 року до органів ДФС Чернігівської області від громадян надійшло 70 письмових звернень, що на 11 більше ніж торік. Крім того, за дорученням ДФС України розглянуто 13 звернень від громадян Чернігівщини.

Задля реалізації конституційного права на звернення керівниками податкових інспекцій області проводяться особисті прийоми громадян. З початку року здійснено 86 прийомів. З письмовими зверненнями, а також на особистий прийом до керівництва найчастіше зверталися підприємці (60%), робітники (19%).

Громадян найбільше цікавили питання: оподаткування доходів фізичних осіб (28 звернень), контрольно-перевірочна робота та інформація про ухилення від сплати податків (30), місцеві податки та збори (15), пропозиції щодо удосконалення діяльності органів ДФС (12).

Усі звернення розглянуті у визначені законодавством терміни, заявникам надані вичерпні відповіді.

Переглядів:208