27 липня 2015

Податківці Чернігівщини відповіли на 66 запитів

З початку року на адресу органів Державної фіскальної служби Чернігівщини надійшло 66 запитів на публічну інформацію. Про це повідомили у відділі реєстрації платників та електронних сервісів Головного управління ДФС у Чернігівській області.

Серед запитів, що надійшли протягом першого півріччя, 27 - від громадян та фізичних осіб, 39 - від юридичних осіб. Найчастіше зверталися до ДПІ у м. Чернігові (34 запити).

Майже 80 відсотків запитів надійшли поштою, електронним ресурсом скористався лише 1 громадянин, решта – надали особисто.
Найзатребуванішою була інформація щодо розрахунків з бюджетом та заборгованості, податкового статусу контрагента, сум відшкодування ПДВ за рішенням суду, відкриття рахунків для електронного адміністрування ПДВ, відомостей з ДРФО та персональних даних інших осіб, укомплектування вакантних посад органів ДФС області, банківських рахунків та податкової застави тощо.

Усі запити розглянуті своєчасно, надані відповіді по суті. 50 запитів задоволені, 1 - надіслано належним розпорядникам інформації, у задоволенні 15 запитів відмовлено.

Отже, нагадуємо, що у запиті вам можуть відмовити, якщо:
- розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, володіти інформацією, щодо якої зроблений запит;
- інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
- не дотримано вимоги до оформлення та подання запиту на інформацію, а саме не зазначені: прізвище, ім’я по батькові запитувача, поштова адреса або адреса електронної пошти, а також номер засобу зв’язку; загальний опис інформації або вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, підпис і дата (за умов подання письмового запиту).

Щоб спростити процедуру оформлення письмового запиту на інформацію можна його подати, заповнивши відповідні форми, що розміщені на офіційному суб-сайті веб-порталу ДФС України.

До керівництва фіскальних органів на Чернігівщині найчастіше звертаються підприємці

Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах Державної фіскальної служби області працюють приймальні громадян.

Протягом півріччя на особистий прийом до посадових осіб органів ДФС області звернулися 98 громадян. Під час прийомів розглянуто 73 заяви та 25 пропозицій.
Прийом громадян проводиться у зручний для них час, а у разі потреби – організовуються виїзні прийоми. Так, з початку року проведено 16 виїзних прийомів громадян у територіальних громадах.

Найчастіше до керівництва органів ДФС зверталися підприємці - 57 осіб. Активністю також відзначилися робітники, студенти, пенсіонери, безробітні, селяни та державні службовці.

За цей період до органів ДФС Чернігівської області також надійшло 78 письмових звернень від громадян. Зверталися здебільшого щодо нарахування та сплата податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску, акцизного податку, військового збору, оподаткування доходів від здійснення підприємницької діяльності – фізичних осіб, контрольно-перевірочної роботи, повідомляли про ухилення від сплати податків. За результатами розгляду з 9 питань прийняті позитивні рішення, 61 – надані ґрунтовні роз’яснення, 2 - направлені за належністю, 2 – не підлягали розгляду, як анонімні, 4 звернення знаходяться на виконанні.

Для оперативного вирішення питань можна звертатися безпосередньо до фахівців і керівників районних та міських податкових інспекцій, у кожній з яких на інформаційних стендах розміщені графіки особистого прийому громадян.

Для отримання допомоги у вирішенні непростих проблем можна записатися на особистий прийом до керівництва Головного управління ДФС в області за телефоном: (0462) 652-397. Інформація щодо порядку та графіку особистого прийому громадян розміщена на субсайті ГУ ДФС в області.

Громадська рада при ГУ ДФС у Чернігівській області сприятиме, щоб сплатою податків пишалися

Під час зустрічі з представниками громадських організацій начальник Головного управління ДФС у Чернігівській області Людмила Слаутіна обговорила актуальні питання наповнення бюджетів, роботи фіскальної служби та законодавчих змін.

- Всі ініціативи громадськості та спільні напрацювання ми будемо використовувати, щоб кошти до бюджетів надходили своєчасно і прозоро, а бізнес почувався комфортніше, - зазначила Людмила Слаутіна.

Зокрема, вона схвально сприйняла пропозицію найближчим часом зустрітися з керівниками місцевих бюджетоформуючих підприємств, щоб спільно окреслити проблеми та визначити напрямки співпраці.

Громадськість висловлювала свою думку щодо необхідності законодавчих змін з єдиного соціального внеску, щоб полегшити життя підприємцям і, водночас, не погіршити фінансування соціальних програм, а в умовах реорганізації Фонду соціального страхування – оздоровлення дітей. А ще - адміністрування ЄСВ має бути максимально спрощено. Різні точки зору у представників громадськості щодо мораторію на проведення перевірок – здебільшого вони вважають що перевірки проводити необхідно, недобросовісним платникам мораторій допоможе уникнути відповідальності.

Актуальною була тема легалізації підприємницької діяльності – як на ринках міста, так і серед самозайнятого населення. Представник Чернігівської обласної організації підприємців-роботодавців «Чернігівщина» наголосив, що є певні послуги, які надають медики, масажисти, будівельники, представники інших професій, що не оформляються офіційно, а отже не сплачуються і податки.

Громадськість також вважає, що прозорість бюджетних витрат підвищить довіру бізнесу до держави і бажання прозоро сплачувати податки. На жаль, нині досить поширена практика, коли неплатники почуваються комфортно. І законодавчі зміни, і робота фіскальної служби, і позиція громадськості мають сприяти, щоб в нашій країні сплата податків стала предметом гордості.

Людмила Слаутіна спільно з Громадською радою вивчатиме співпрацю інспекцій з громадськістю та бізнесом

Начальник Головного управління ДФС у Чернігівській області Людмила Слаутіна взяла участь у засіданні президії Громадської ради, під час якого обговорені напрямки роботи комітетів, створених при дорадчому органі. Людмила Слаутіна повідомила, що підписала розпорядження, яким за кожним з трьох комітетів закріплений профільний підрозділ. В.о. начальника відділу власної безпеки Сергій Бойко співпрацюватиме з комітетом з питань культури оподаткування, запобігання та протидії корупції, начальник відділу персоналу Раїса Зарецька - з кадрової політики, начальник управління правової роботи Ніна Соловей - з питань податкової політики, права і нормотворчості.

Оскільки Громадська рада створена лише на обласному рівні, щоб співпрацювати з інспекціями прийнято рішення проводити виїзні засідання президії в районних інспекціях. У цих заходах братиме участь і начальник Головного управління ДФС у Чернігівській області Людмила Слаутіна.

- Я маю знати як в інспекціях та відділеннях співпрацюють з громадськими організаціями та бізнесом. Для мене важливо, як оцінює громадськість роботу податківців, - зазначила Людмила Слаутіна. – Ми спільно з Громадською радою вивчимо проблеми, які є на місцях. У разі необхідності надаватимемо допомогу. Оскільки останнім часом відбувається багато законодавчих змін, доцільно організувати семінари за участі фахівців з області. Виїзні засідання президії допоможуть раціонально спланувати заходи і для комітетів Громадської ради, і для нашої служби.

Перше виїзне засідання президії Громадської ради відбудеться 8 липня у Городні.

Пиво - алкогольний напій

З 1 липня змінами до законодавства пиво вважається алкогольним напоєм. Відповідно до частини дванадцятої статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності ліцензій. У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення. Про це повідомив заступник начальника відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Чернігівській області Валерій Коваль.

Таким чином, з 1 липня 2015 року ліцензуванню підлягає діяльність з виробництва, імпорту, експорту, оптової та/чи роздрібної торгівлі пивом на загальних підставах, передбачених для алкогольних напоїв. При цьому для ліцензування діяльності, пов’язаної з виробництвом та продажем пива використовуються бланки ліцензій єдиного зразка, встановленого Кабінетом Міністрів України для алкогольних напоїв.

На роздрібну торгівлю пивом з кіосків ліцензії будуть видаватися лише при наявності належним чином зареєстрованих реєстраторів розрахункових операцій. А торгувати пивом на розлив у споживчу тару дозволяється лише суб’єктам громадського харчування.

Алкогольні напої дорожчатимуть у два етапи

Кабінет Міністрів України прийняв Постанову від 17 червня 2015 року № 426 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 957». Йдеться про підвищення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на алкогольні напої.

Як зазначив заступник начальника відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Чернігівській області Валерій Коваль, алкоголь дорожчатиме у два етапи. Постанова № 426 опублікована у газеті «Урядовий кур‘єр» від 1 липня 2015 року №116 (5490). Вона набирає чинності через 10 днів з дня опублікування, тобто з 11 липня. І перший етап подорожчання діятиме до 31 серпня. З 1 вересня ціна горілчані вироби знову зросте.

Мінімальна оптова ціна на горілку і лікеро-горілчані вироби за 1 літр 100-відсоткового спирту з 133 гривень зросте до 159,94 гривень (до 31 серпня), а з 1 вересня - до 175,96 гривень. На віскі - з 295 гривень до 317,31 гривень і 349,36 гривень відповідно, на коньяк і бренді - зі 196,7 гривень до 253,21 і 269,23 гривень.

Мінімальні роздрібні ціни на горілку та лікеро-горілчані вироби за 1 літр 100-відсоткового спирту піднімуться зі 199,5 гривень до 249,5 гривень (до 31 серпня) і 274,5 гривень (з 1 вересня), віскі - з 442,5 гривень до 495 гривень (до 31 серпня) і 545 гривень (з 1 вересня), коньяк і бренді - з 295,05 гривень до 395 (до 31 серпня) і 420 гривень (з 1 вересня).

Найдешевша півлітрова пляшка горілки з 11 липня коштуватиме 49грн.90коп., з 1 вересня - 55 гривень (зараз 39,90 гривень), віскі - 99 гривень і 109 гривень (зараз - 88,5 гривень), відповідно, коньяк 79 гривень і 84 гривні, (п'ять зірочок) - 89 гривень і 94 гривні (зараз 59 гривень і 69 гривень). Якщо побачите на прилавках дешевші алкогольні напої, будьте впевнені, що вони фальсифіковані.

Варто пам’ятати про відповідальність за порушення законодавства в сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» у випадку оптової або роздрібної торгівлі коньяком, алкогольними напоями, горілкою, лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни на такі напої, передбачено фінансову санкцію у вигляді штрафу - 100 відсотків вартості отриманої партії товару, розрахованої виходячи з мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін, але не менше 10000 гривень.

На Чернігівщині у рамках досудового розслідування за кримінальними провадженнями бюджету відшкодовано 898 тисяч гривень, арештовано майно на 7 мільйонів гривень

За матеріалами, зібраними співробітниками оперативного управління Головного управління ДФС у Чернігівській області, протягом першого півріччя до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 31 кримінальне правопорушення. З них 13 - за статтею 212 Кримінального кодексу України (ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів), 7 - за статтею 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів).

За результатами проведеного досудового розслідування слідчі направили до суду обвинувальні акти щодо 10 правопорушень.

Як повідомив заступник начальника оперативного управління Віталій Гарбар, у рамках досудового розслідування за кримінальними провадженнями забезпечено відшкодування 898 тис.грн. збитків, накладені арешти на майно на загальну суму понад 7 млн.грн.

Протягом січня-червня із незаконного обігу вилучено товарно-матеріальних цінностей підакцизної групи на 21,3 млн.грн. Припинена діяльність 2 підпільних цехів з виробництва товарно-матеріальних цінностей, в одному з них виготовляли лікеро-горілчані напої.

Щодо сплати юридичними особами податку на нерухоме майно

Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта або об'єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально (підпункт 266.7.5 пункту 266.7 статті 266 Кодексу).

Нагадуємо, що податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується юридичними особами авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації, фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення – рішення.

Звертаємо увагу платників, що наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 № 408 «Про затвердження форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 29.04.2015 за № 479/26924 затверджено нові форми податкової звітності для платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, - юридичних осіб.

З 01.07.2015 набрали чинності зміни, внесені до пп.266.2.2 п.266.2 ст. 266 ПКУ, якими встановлено, що не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність.

Також нагадуємо, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з об’єктів нежитлової нерухомості сплачується фізичними особами за 2015 рік у 2016 році.

Чернігівські митники протягом півріччя викрили порушень митного законодавства на суму понад 17 мільйонів гривень

Протягом січня-червня співробітники Чернігівської митниці ДФС припинили 253 факти порушень митних правил на суму 17,1 мільйонів гривень. При цьому вартість реально вилучених предметів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилася на 12,9 мільйонів гривень.

Найбільше зафіксовано порушень при проходженні громадянами спрощеного митного контролю (ст. 471 Митного кодексу України) та при порушенні процедури декларування товарів і транспортних засобів комерційного призначення (ст.472 Митного кодексу України). Серед вилучених предметів правопорушень: промислові та продовольчі товари, транспортні засоби, валютні цінності.

Співробітниками митниці виявлено та зафіксовано 26 фактів незаконного переміщення речовин, які можуть бути визнані та віднесені до наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів чи прекурсорів та фальсифікованих лікарських засобів. До правоохоронних органів направлено 17 повідомлень про протиправні діяння, що містять ознаки злочину, передбаченого ч. 1 ст. 305 Кримінального кодексу України.

Діалог з бізнесом і громадськістю – орієнтир для ефективної роботи

Головне управління ДФС у Чернігівській області та президія Громадської ради при цій службі запланували зустрічі з бізнесом та громадськістю у податкових інспекціях області. Перший такий захід проведений у Городні.

Зустріч анонсувалася, тому й відбулася за активної участі представників бізнесу та громадськості. В цьому була обопільна зацікавленість – платники податків мали можливість одержати відповіді на запитання, порушити проблеми, висловити пропозиції тощо. Головне управління ДФС у Чернігівській області та Громадська рада ставили за мету - через діалог з громадськістю допомогти бізнесу у вирішенні проблем.

- Найголовніше, що ми маємо зробити спільно з Громадською радою, - це не лише не допустити, щоб чийсь бізнес збанкротував чи припинився. Ми маємо допомагати вам його зберегти, сприяти поліпшенню умов ведення бізнесу і підтримати тих, хто має бажання розпочати свою справу, - зазначила начальник Головного управління ДФС у Чернігівській області Людмила Слаутіна. - Саме так ми будемо спільно дбати про наповнення бюджетів. Важливо, щоб в районі залишалася молодь, а не виїжджала у пошуках кращого життя. Сьогодні ми побачили ваше місто затишним і квітучим. Дякуємо, що дбаєте про його розвиток, підтримуєте місцеву громаду.
Щоб ті, хто прийшов на зустріч, були відвертішими, їм запропонували анонімно заповнити анкети. Запитання в них - щодо ведення бізнесу і взаємовідносин з податковою інспекцією. Результати опитування будуть проаналізовані спільно - Громадською радою і фіскальною службою. Жодна порушена проблема чи висловлена пропозиція не залишаться поза увагою. Такі зустрічі допоможуть комітетам при Громадській раді планувати роботу, а дорадчому органу - ефективніше працювати.

- Ми є своєрідним містком, який з’єднує бізнес і фіскальну службу, - зазначив голова Громадської ради Сергій Калашник. – Нині і Головне управління, і ваша місцева податкова інспекція не ставлять за мету у будь-який спосіб зібрати більше коштів до бюджету. Для них важливо допомогти, щоб ваш бізнес працював стабільно, і ви добровільно сплачували податки.

Активність у спілкуванні, коло порушених питань, озвучених проблем, висловлені пропозиції свідчили, що представники бізнесу Городнянщини мають свідому громадянську позицію і своє бачення, як поліпшити умови для прозорого ведення бізнесу. Багато було запитань з податкового законодавства, зокрема щодо останніх податкових нововведень - ліцензування виробництва та торгівлі пивом, а також електронного адміністрування ПДВ.

Діалог тривав більше двох годин. Порушені проблемні питання взяті на контроль. Про їх вирішення платники податків будуть особисто повідомлені. Спілкування не обмежилося офіційною частиною зустрічі. Якщо хтось не хотів озвучити проблеми привселюдно, то міг з ними звернутися особисто по завершенню заходу. Наступна така зустріч відбудеться у Прилуках.

Бюджет Чернігівщини за півроку отримав більше 6 мільйонів гривень за ліцензії на алкоголь та цигарки

На Чернігівщині за січень-червень надходження до бюджету від плати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами склали 6400 тис. грн.

Як повідомив заступник начальника відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у Чернігівській області Валерій Коваль, станом на 1 липня в Чернігівській області обліковується 1475 суб’єктів господарювання, які мають ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Загальна кількість діючих ліцензій - 4525 шт., в тому числі: на алкогольні напої – 2503 шт., на тютюнові вироби – 2022 шт.

Протягом січня-червня відділом контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Чернігівській області видано 1284 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 1015 - на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

При цьому за цей період анульовано 140 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 179 - на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами. Також призупинено за несвоєчасну сплату 137 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 126 ліцензій на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

При проведенні перевірок протягом січня - червня найчастіше виявлялися наступні правопорушення: зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів у місцях, не внесених до Єдиного реєстру, виявлення алкогольних напоїв з підробленими марками акцизного податку, роздрібна торгівля за відсутності ліцензії, реалізація алкогольних напоїв за цінами, нижчими за встановлені мінімальні роздрібні ціни, реалізація алкогольних напоїв неповнолітнім, продаж алкогольних напоїв на розлив в місцях, які не відносяться до закладів громадського харчування.

На Чернігівщині припинено порушення митних правил на 4 мільйони гривень

Чергову спробу переміщення через кордон великої партії товарів з приховуванням від митного контролю припинили співробітники Чернігівської митниці ДФС та оперативного управління ГУ ДФС у Чернігівській області. Вартість затриманих товарів перевищила 4 мільйони гривень.

Порушення виявили у пункті пропуску «Нові Яриловичі» під час митного контролю вантажу «Кришки для закупорювання пляшок», що переміщувався транспортним засобом з Болгарії до Росії. Водій надав товаросупровідні документи, в яких значилося, що відправник вантажу - англійська фірма, а отримувач - російська. Виникли підстави провести ретельнішу перевірку. Для цього вантаж перемістили до Чернігова.

Після проведення ретельного митного огляду вантажу та документальної перевірки легітимності заявлених у документах даних виявилося, що англійська фірма, яка вказана відправником вантажу, фізично не могла цього зробити, бо вже не існувала. Співставлення даних офіційного електронного реєстру та документів дозволило встановити, що процедура «купівлі-продажу» даного товару (загальною вагою майже 10 тонн) відбулася через два місяці після ліквідації фірми.

Складено протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України, вантаж затримано. Санкції даної статті передбачають штраф у розмірі 100 відсотків вартості товарів, що є предметами правопорушення, та їх конфіскацію.

Кількість перевірок бізнесу зменшилась

Як повідомили в управлінні податкового та митного аудиту Головного управління ДФС у Чернігівській області, за шість місяців поточного року проведено 443 перевірки, що на 141 менше, ніж за аналогічний період минулого року. За результатами перевірок донараховано сплатити до бюджету 69,6 млн.грн., з яких - 35,3 млн.грн. погашено в результаті застосування податкового компромісу. Також протягом 1 півріччя до бюджету надійшло більше 15 млн.грн з донарахованих сум.

Здійснюючи контроль за діяльністю збиткових підприємств у 2015 році зменшено збитки на 4,1 млн. грн. Крім того, зменшено від'ємне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та податкового кредиту з ПДВ на 2,1 млн.грн.

Систему електронного адміністрування ПДВ 1 липня переведено з тестового режиму в звичайний

Головне управління ДФС у Чернігівській області звертає Вашу увагу, що відтепер для реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) платник податку повинен мати достатню суму податкового кредиту, підтверджену зареєстрованими в ЄРПН "вхідними" податковими накладними, сплатою ПДВ при імпорті товарів та (за недостатності таких сум) коштами на його рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ.

З 1 липня на рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ платники податку зараховують кошти, необхідні для збільшення розміру суми, що надає право для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування.

Поповнення електронного рахунка платника ПДВ з інших джерел, наприклад, з поточних рахунків інших осіб, не передбачено. З роз’ясненням щодо застосування системи електронного адміністрування ПДВ можна ознайомитися у листі ДФС України від 19.01.2015 р. № 1403/7/99-99-19-03-01-17.

Від платників Чернігівщини протягом півріччя до бюджетів надійшло 1,7 мільярда гривень

Протягом півріччя до бюджетів усіх рівнів надійшло 1,7 млрд. грн. податків, зборів та обов’язкових платежів, що контролюються ГУ ДФС у Чернігівській області. З них до Держбюджету перераховано 831 млн.грн., до місцевих бюджетів – 896,6 млн.грн.

Серед усіх платежів найбільшу частку складають: податок на додану вартість iз вироблених в Україні товарiв – понад 291 млн.грн., податок на доходи з фізичних осіб - 190 млн.грн., податок на прибуток підприємств - 163 млн.грн. та рентна плата за користування надрами – майже 70 млн.грн.

Найбільший внесок зробили платники, які знаходяться на обліку в ДПІ у м.Чернігові - понад 42 відсотки, Прилуцькій ОДПІ – понад 20 відсотків, Ніжинській та Корюківській ОДПІ - по 7 відсотків.

До уваги платників ЄСВ

Державна фіскальна служба України повідомляє про відкликання листа від 04.06.2015року №19779/7/99-99-17-03-01-17 про надання роз’яснення щодо повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) про прийняття працівника на роботу у зв’язку з набранням чинності постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015року №413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», яку опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 115 від 27.06.2015р.

Переглядів:249