Інформація про пілтвердження місця реєстрації

29 листопада 2022

Так, з 1 грудня 2021 року з огляду на набрання чинності Законом для підтвердження інформації про місце проживання (перебування), зареєстроване до набрання чинності цим Законом, особа може подавати відомості про місце проживання, що були внесені до:

1) паспорта громадянина України, виготовленого у формі книжечки, у

випадку якщо штамп було проставлено до 1 грудня 2021 року;

2) паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон у формі е-паспорта або е-паспорта для виїзду за кордон;

3) витягу з реєстру територіальної громади. Витяг формується на запит органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг засобами відомчої інформаційної системи ДМС та підтверджується електронною кваліфікованою печаткою ДМС, яка відображається у витягу під час його формування та відтворюється в паперовій формі та повинен містити унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який формується автоматично. Перевірка витягу проводиться за допомогою електронних пристроїв шляхом зчитування унікального електронного ідентифікатора (QR-коду), який забезпечує отримання даних із відомчої інформаційної системи ДМС через єдину інформаційну систему МВС.

Згідно з пунктом 9 статті 26 Закону витяги з реєстру територіальної

громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову

юридичну силу.

Звертаємо вашу увагу, що перехідними положеннями Закону не

передбачено проставлення штампу після 01 грудня 2021 року, в тому числі на вимогу, в паспорт громадянина України у формі книжечки.

Також повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 7

лютого 2022 року № 265 “Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних” (далі - Постанова), встановлено, що витяги з реєстрів територіальних громад, сформовані засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг до набрання чинності цією постановою, мають таку ж юридичну силу, як і витяги з реєстрів територіальних громад, що передбачені Порядком створення, ведення та адміністрування реєстрів територіальних громад, затвердженим цією постановою.

Мінцифри розроблено інструкцію для перевірки валідності таких витягів, яку можуть використовувати працівники органів державної влади та місцевого самоврядування при виконанні своїх службових обов’язків.

З інструкцією можна ознайомитись за посиланням: https://bit.ly/3WjF7B8.

 

Переглядів:188